Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Påskledigt

Kategori:

Herregud så skönt det är att vara ledig. Solen skiner och jag har ägnat flera timmar utomhus. Först med en riktigt härlig långpromenad och sen har jag suttit på altanen ett gäng timmar. Helt underbart!!! 

I går ägnades dagen åt golf och mycket trevligt umgänge med bästa Åsa och Sverker. Därför ägnas denna dagen åt vila ;-) 

I morgon blir det golf och sen får jag se vad som hinns med efter det. Ska maila lite uppgifter till vår kursledare i entreprenörskursen. Är typ klar med dem, så det är ingen större ansträngning. 

Ser fram emot ett gäng korta arbetsveckor nu. Först nu efter påsk, sen åker vi till Mallis veckan därpå. Ska bli himla kul att komma iväg. Får bara ta mig i kragen och deffa bort ett par trivselkilon så att bikinin passar. :-D  Synd bara att det är så gott med godis och rosé.. 

Nu ska jag sitta på altanen en stund till. Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: