Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dag 1 på golftävling

Kategori:

Så där ja. Första dagen i golfveckan avklarad. Spelade i 300-gradig värme i över 5 timmar med bästa Åsa. Måste säga att jag tyckte vi hade en väldans otur med både det ena och det andra och kom runt på 29 poäng..! Höhö.. :-D

4 rundor kvar denna veckan, kan ju inte gå sämre.. ;-) 

Funderar över min springkarriär.. Vet inte hur jag ska hinna till skogen nu när det är tävlingar varje dag? Skit om jag tappar det jag ändå lyckats bygga upp nu. Jag kanske får springa här hemma, helt enkelt. Ja.. Inte i vardagsrummet, men på vägarna här hemma. 

Vad annars? Har målat min brunn här hemma, ätit glass och badat. Semester alltså.. 

Hörs en annan dag. Puss! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här: