Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Golfvecka - check!

Kategori:

Sådär ja.. Årets golfvecka är avklarad och genomförd i tropisk hetta. Har varit varierande spel, men sån är jag. 😜 I torsdags blev det i alla fall vinst. Hotell, båtresa och greenfee i Danmark. Alltid nåt.. 

Veckan avslutades med den årliga räkfrossan borta på klubben. Gott och trevligt men är ju vuxen nu och var hemma före 23:30. Skötsam..! I dag ska jag på stan. Först äta på Tullen och sen blir det väl Black Pearl efteråt antar jag. 

Har trots golfande i veckan kommit upp till skogen för att springa. Valde att köra ett varv, eftersom orken skulle räcka till golfen också. Kändes prima! I dag har jag varit på gymmet efter 5 dagars frånvaro, kändes också bra! 

Mitt Jawbone la av i veckan. Jättetrist! Fick skickat tillbaks det till Net on Net i torsdags och hoppas att jag får ett nytt så fort som möjligt. 

På måndag blir det en tur tull Aneby och Wiredaholm. Golf och god middag och övernattning står på schemat. Gäller att njuta så mycket som möjligt nu när semestern börjar ta slut. FYYYYY!!! 

Så.. Vi hörs! 

Puss


Ser fram emot god frukostbuffé på Wiredaholm. 😃


Kommentarer


Kommentera inlägget här: