Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tappat lusten...

Kategori:

Ja, jag vet att jag inte har skrivit här på väldigt länge. Nu kan jag inte skylla på tidsbrist, eftersom jag har semester. Än så länge har jag haft en lugn och skön semester med träning, fix här hemma, sol och bad och lite umgänge med släkt och vänner. Nästa vecka blir det golftävlingar varje dag, eftersom det är den sk "golfveckan" här hemma på Gräppås. Det ska bli trevligt. 

Här kommer lite foton som en sammanfattning av en och en halv veckas semester:


Skaffat logga till firman


Varit vid havet


Myst hemma hos syrran


Börjat ta mig an Kungsbackaskogen

Köpt "bäst i test" sportlurar



Köpt nya träningskläder


Plus fikat, lunchat på stan, grejat i trädgården, klippt mig och lite till..

Vi hörs! Puss ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: