Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Blä...

Kategori:

Tråk tråk tråk tråk tråk tråk tråk.... Måtte jävulen ta fotbolls VM..! 

Midsommar i morgon och tydligen ska det bli sol!??? Va? Skojar någon med mig? Ja, jag tackar och tar emot.. 
Golftävling på Forsgården i morgon och sen blir det grill och midsommarfirande hos Ulla och Roger. Jag har köpt ett alkoholfritt rosévin tills i morgon. Ska köra och vara en frisk människa på lördag. Då blir det gymmet. Ska bli av med 4 kilo fett tänkte jag. 28000 kcal.. Japp, då får jag ligga i. Golf på söndagen oxå, några steg till på min Jawbone. :-)

Två veckor till semester. Fast just nu känner jag mig riktigt pigg. Beror nog på mitt fina "pigg-pulver" från Peru - Macapulver, testa det!! 

Nu ska jag nog vänta in Johnny Depp och se om han kan göra kvällen trevligare.

Puss... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: