Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hemmafix

Kategori:



I dag har jag påbörjat projekt "fixa hemma". Dels det som ska bli Ann-Britts FriskFokus kontor och dels den lilla tv-hörnan som behövdes uppdateras till 2000-talet. Blev en tur till IKEA och inköp av bland annat två soffor. En bäddsoffa och en liten annan pluttsoffa. Nya mattor och lite annat fix, så blev det som nytt. Nu ska bara den rosa väggen målas, alternativt gömmas bakom något fräckt tyg och så ska jag köpa hem ett par roliga tavlor. 

Tog rätt många timmar, men nu kan jag med gott samvete slöa i soffan. Funderar på om jag börjar bli sjuk, är lite rivig i halsen, snorig och tung i huvudet. Har varken tid eller lust med det, så.. 

En vecka kvar att jobba, sen efterlängtad semester. Skönt!! 

Puss på er..!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: