Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Slut på helgen - IGEN!!

Kategori:

Alltså.. Jag vill verkligen ha semester nu. 3 veckor till med jobb är tveksamt om jag orkar. Speciellt när solen skiner, då borde det vara förbjudet att jobba för huvudtaget. 

Förra veckan var en pärs. Ungarna på jobbet (vissa) är helgalna och jag morrar mest hela tiden. För övrigt har det varit en bra vecka. Schysst opinionsarbete utanför stadshuset när kommunfullmäktige hade budgetmöte i onsdags och i torsdags hade vi en mycket trevlig avslutning och sommarfest med styrelsen. I fredags var jag ute på stan och roade mig. Tyvärr mådde jag så illa dåligt i går, så det är frågan om jag någonsin kommer dricka alkohol igen. 43 år och lär mig aldrig. En hel dag sabbad - nä fy fan! 

I dag har jag varit på gymmet och sen har det varit kalas här hemma med burgare och glass. Rätt mätt nu! 

Mitt Jawbone är på plats på armen och jag tycker det är för jäkla fräckt. Registrera min sömn, mina steg, min kaloriförbrukning/ intag och surrar när jag varit inaktiv i 30 minuter. Väcker mig på morgonen och är allmänt snyggt. Bra inköp! 

Nu ska jag in från altanen och packa träningsväskan tills i morgon och se om jag kan hitta någon lunchlåda i frysen. 

Ha en goooo söndag! 


Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: