Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Solar lite..

Kategori:

Då är ytterligare en vecka avklarad och jag har blivit ett år äldre. Eller ja.. Nog för att det varit körigt, men har väl inte åldrats ett år på en vecka. Däremot firade jag min 43:e födelsedag i tisdags. Det blev en bra dag. Lite paket och sen avslutades kvällen på Esters. 

Fick väskan och klockan som jag önskat och köpte Replay-skorna och mitt Jawbone-band till mig själv i present. Gott!

I går firade jag nationaldagen på gymmet och resten av dagen ägnade jag i soffan. Det var väldans skönt och eftersom det ändå ösregnade så passade det ju bra. 

I dag har jag kört ett pass på gymmet, hämtat ut en bok jag beställt som är tanken att jag ska använda till företaget. 800 sidor näring och hälsa - en bibel! Har hunnit stryka lite, nu ligger jag på altanen och senare i kväll blir det barnkalas. I morgon får golfbanan ett besök. 

Knappt två veckor till midsommar. I år firas den med tävling på forsgården och sen ska kvällen tillbringas hos Ulla i Vallda. Det blir bra..

Ha en goooooo' lördag! ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: