Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lurade...

Kategori:

För i dag är det lördag - inte söndag. HA! 

Ligger i soffan och kollar Jönssonligan på tv. Lagom intelligent såhär en lördagskväll. 

Veckan gick fort - tre dagar på arbetet och sen ledigt. Skööööööönt! Tävlade i torsdags, gick inte bra. Starttid 7:00 och kroppen vaknade inte förräns halva rundan var gjord och då var det för sent. 

Annars har jag bara gymmat och njutit av solen. Såååå skönt med sol. I dag har jag faktiskt rensat lite ogräs också, sådeså..

Sitter med paddan i knät och det är som vanligt förrädiskt. Hittade ett par skor som var jättesnygga - de är beställda nu. :-P 

I morgon är det söndag - golf 9:30 och jag hoppas på mer sol. Nästa vecka blir jag ett år äldre och det ska jag fira på Esters på kvällen. Jobba lär jag ju få göra först, men ändå.

Puss på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: