Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Träningsvärk

Kategori:

Det borde ju inte vara ovanligt, men eftersom jag fått den av trädgårdsarbete så är den ruskigt ovanlig. ;-) Använder visst muskler jag inte visste fanns när jag krälar runt i trädgården. Nu är den fin i alla fall. Ett par veckor åtminstone. 

I morgon är det jobb igen och på tisdag åker jag på kurs i Kungälv. Sista delen i arbetsrättskursen. Är rätt trött på allt just nu. Vill sova tre dygn eller nåt. Trööööööött!! 

Annars händer det inte speciellt mycket i mitt liv. På torsdag är det sista gången i entreprenörsskolan och i dag har jag skrivit en företagspresentation. Nu ska jag bara ha lite kunder också. Det verkar ju trögt. :-( 

Nu blir det tv resten av kvällen. Puss på er! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: