Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mmmmmmåååååååndag..!

Kategori:

Helgen gick fort i vanlig ordning. En trevlig och lugn midsommarhelg för min del. Inte en droppe alkohol, men det gick bra att ha trevligt ändå - då vet man det..! ;-) 

I dag har vi haft utvärderingsdag på jobbet. Tycker de dagarna är väldigt bajsenödiga, eftersom man ska fylla i 48 olika måluppfyllelsepapper... Nu är det iallafall gjort! Efter jobbet drog jag till gymmet och den här veckan ska jag köra stenhårt varje dag. SKA bli av med några kilo! 

I morgon är det facket igen och vi ska bland annat på ett medlemsmöte på en förskola. Blir nog bra.. Annars som sagt gym och inget mer. Måste ju vila ut mig innan semestern.. :-P

Nu ska jag hänga tvätt. 

Puss, puss..! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: