Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Söndag.... Igen!!

Kategori:

Jag är inte världsbra på att uppdatera min blogg, men jag har haft lite fullt upp sista tiden. I torsdags hade jag min sista träff med entreprenörsgänget - jag kommer sakna dem, vi har haft väldigt trevligt tillsammans alla dessa veckor. En av de killarna som var med lovade att göra reklam för min lilla firma för HR-avdelningen på hans arbetsplats. Hoppas jag kan få in en fot där. 

Min andra klient ska jag träffa vecka 22 och jag hoppas på nya gymmet i Vallda! Vill gärna jobba med detta och samtidigt kan jag inte dröja för länge med att göra det - måste ju använda hjärnan så att jag inte glömmer!! 

Har golfat både lördag och söndag, annars har det varit lugnt. Det kan behövas, för nästa vecka är fullspikad. Måndag är det påbyggnadsutbildning med Lärarförbundet där jag ska hålla i två punkter. Sen får jag åka till jobbet för ett gäng utvecklingssamtal. Tisdag är det APT på kvällen och onsdag och torsdag är det kurs i Borås. Fredag är jag bortbjuden på kvällen och på lördag är det tävling. Puuuuuuuuh....! Bara att ta en dag i taget!! 

Nu ska jag nog börja med middagen tror jag. 

Puss på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: