Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Allmänt onöjd!!

Kategori:

Två dagar kvar på 2011 och jag känner mig allmänt sur och bitter. Jättekul, verkligen! :( För några år sen när det var dags att fira in det nya året, sa alltid jag och min goá kompis Linda: "Skål för ett nytt jävla skitår!" Mest på skoj, men just så känns det nu. Blä! Är inte nöjd med något. Är det så man ska ha det? Nöjd? Va´fan är det att vara nöjd? Ja, det regnar varje dag men var nöjd att du inte bor i Afrika för där regnar det inte alls. Eller: Ja, den här månaden gick typ all lön till räkningar, men var nöjd att du har ett jobb och får lön. Jag är så jävla trött på att behöva vara nöjd!! Dessutom har fönsterfodren i badrummet fuktat sönder och behöver bytas. Det ska jag väl vara nöjd över det också?

Annars har dagen förflutit med diverse sysslor. Städat och möblerat om litegranna. Fan vet om jag är nöjd med ommöbleringen..? Haha.. Åkte till gymmet i ren ickenöjdångest och sprang av mig lite onöjdhet. Nu är jag hemma igen och är nog fan inte nöjd med att jag sitter och skriver ett gnällblogginlägg. Vad finns det mer jag inte är nöjd med? Massor...

Nu ska jag sitta här i mina mysbrallor och gräma mig över livet i största allmänhet och måste Djävulen ta alla nöjda människor!!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: