Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dan före dan före.... Äh, ja.. Ni vet..

Kategori:

Så där ja.. Nyklippt! Yees..!! :) Så jäääkla skönt! Nu kanske man kan gå runt utan att folk tror att det är en höbal som kommer gåendes.

Annars har dagen INTE förflutit lugnt. Inledde morgonen med ett entimmes möte, hastade ner till Lärarförbundet och möttes av flyttkaos. Bara att börja röja i kombination med att svara i telefonen. I dag var det många medlemmar som behövde hjälp och jag lär mig själv massor under tiden jag hjälper dem. GOTT! Fick dessutom äntligen kollat in de nya lokalerna som vi ska flytta till och insåg att de kontoret som jag ska "bo" i var det enda som inte var tillsnyggat... Hehe..! Får se om det blivit nå´t bättre när jag börjar jobba igen i januari.

Efter flyttkaos och klipp, blev det ett race till Ica Maxi. Finns det nå´t tråkigare att göra än att handla? Fast jävligt kul när man hittar saker att äta hemma, så det får väl vara värt tråkigheten då.?! Pasta med pesto och broccoli, blev dagens snabblagade - men gooooda - middag!!

Annars är jag officiellt klar med julklappsshoppingen för i år. Känns ju inte dumt, om man säger så. Nu är det bara städning och lite avancerad julpyntning kvar, typ gran... Tre arbetsdagar kvar, sen ledigt..

Nu ska jag göra nada, så ha en härlig kväll i julhekten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: