Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Dan före dan före dan före dan före dag före dopparedan...

Kategori:

Då var ännu en dag till ända. Åtminstone arbetsdagen. Nu är det fyra kvar tills jag är långledig. Har lite att styra upp i veckan, men tror det ska gå bra. I morgon ska jag äntligen till Christina, min favvo-frisör. Bara klippning. Får visst vara lite snäll mot hår och huvud och skippa blekningen varannan gång. Jaja.. Efter frissan ska jag inhandla sista julklapparna. Ett djupt andetag, sen in bland de andra galningarna på Kungsis.

Nu sitter jag och slötittar på "Biggest loser", bloggar och spanar in nya trendiga tidslinjen på FB. Snacka om att vara skadad? ;) Inget gym i dag och inget i morgon, känns lite jobbigt men får väl försöka överleva. Tydligen gör ju alla andra normala människor det...?! ;D

Nu ska jag ta en dusch och gosa ner mig i soffan i mysbrallor och tända lite ljus. Ha en bra måndagskväll alla goa´!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: