Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

En riktigt bra dag..

Kategori:

Brukar i och för sig ha bra dagar, men den här har känts extra bra på nå´t vis. Glöggfika ute på gården på jobbet med alla kidzen, konstant mumsat på godis och choklad vi fått av gulliga föräldrar på jobbet. Gymmet på eftermiddagen och sen hem för att slå in de sista klapparna. Egentligen en vanlig dag, men som sagt ändå bra...

Fick dessutom äntligen tagit mig i kragen och ringt läkaren för att få en tid för mitt ömmande finger och arm. Tyckte det var lämpligt nu när jag ska vara ledig så länge. Men Nejnejnejnej... Jag får IIIINTEEE gå med detta över hela julhelgen utan komma dit i morgon bitti. Glömde viss säga att jag haft ont i en månad och det kanske var tur?! ;)

För övrigt ser jag fram emot en lugn dag i morgon på jobbet. Härligt med lite nedtrappning. Nu ska jag strax se på Anna Skipper. Ha en go kväll nu, hörni..!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Menar du att du måste jobba imorgon. Tråkigt....

    2011-12-22 | 21:41:22
  • Ambjitt säger:

    Naj, det hade jag inte behövt. Låt oss kalla det ett strategiskt val.. ;)

    2011-12-23 | 07:12:31

Kommentera inlägget här: