Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Gårdagen

Kategori:

img_3360 (MMS)

Gårdagen bjöd på en hel del skratt och nya erfarenheter. Vi hade nämligen avslutning med styrelsen. På dagen hade vi styrelsemöte, vilket alltid är lärorikt och intressant. Senare på eftermiddagen fick vi en snabbkurs i luffarslöjd som visade sig vara otroligt roligt. Att jag dessutom hade en viss talang för det gjorde ju inte saken tråkigare. :)  När vi fixat och trixat några timmar med detta kom tomten och en tomtenisse och delade ut julklappar. Ja, jag gillar tomten och julklappar. Det står jag för..!!  Kvällen avslutades med en jättegod middag med många skratt. En härlig dag...  Det enda negativa under gårdagen var väl att det blivit fel på mitt bankkonto så jag äger 24,90 i dagsläget. Ett köp jag gjorde i torsdags genomfördes tydligen fyra gånger..! :D  Nu har jag testat funktionen SMS-blogg. Faaaan om det inte funkar.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: