Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hektisk dag..

Kategori:

I dag har det varit den tratitionella jullunchen med kidzen på jobbet. Jättekul och trevligt, men man är ju helt slut efteråt. Kul att tomten dessutom tog sig tid och hälsade på... :) Ris á la Malta i fikarummet och kanske, kaaaaanske kan man så sakteliga jobba upp nån form av julstämning?

Efter jobbet åkte jag till Mia och fyllde i mina fransar. Tog BARA två timmar den här gången... Är nöjd den här gången, men antar att jag ser likadan ut som sist så det är väl bara att jag vant mig? Sen var det dax för gymmet. Lite halvhjärtat, kändes det som. Har ju min lilla skada att ta hänsyn till. :( Hem snabbt som tusan för att städa och laga middag. Inte konstigt att jag är trött nu, eller?

Sen har jag en fundering angående kvinnor-tjejer-damer-tanter på gymmet. Varför hälsar nästan ingen fastän man typ krockar med varandra i omklädningsrummet? Det är väl typ 10 kvinnor sammanlagt som hälsar och typ två som jag byter några ord med. Nästan alla killar-karlar-män-gubbar hälsar och pratar. Är kärringar så jäkla sura av sig? Det är MORR på det..!

Nu måste jag tydligen hänga tvätt och sen är blir det en helig stund i soffan. Först Anna Skipper och sen Criminal Minds med gooooa snyggingar att kika på..

Ajö!

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Om du vill lägga mig som vän på din blogg...

    Så gå in på Arkiv (där uppe), sedan länkar och Ny länk. Då kan du skriva mitt bloggadress ;)

    2011-12-16 | 20:24:52
    Bloggadress: http://suomileijona.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Nu har jag gjort det!

    2011-12-17 | 14:00:54

Kommentera inlägget här: