Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Juuuulgodis!

Kategori:

I dag hade jag räknat med att må dåligt, efterom det var partaj i går. Fantastiskt trevligt, dessutom! Vaknade och insåg att jag var frisk och kry. En härlig känsla! Hade redan planerat in en heldag med julgodistillverkning, för att ha nå´t kul att göra denna "dagen efter-söndag" och därför fick det bli så. Fram med socker och sirap och choklad och allt som jag hade köpt.

Nu tror ju alla som känner mig att jag inte har någon talang när det gäller köksarbete, men som jag brukar säga: Jag har färdigheter i ALLA rum..! ;)

Slutresultatet blev alldeles, ALLDELES för mycket godis. Jag kan ju dessutom inte hantera så mycket fett och socker utan kommer att bli en sockeråfett-junkie med en slutvikt på 137 kilo efter nyår. Tur jag har autogiro på gymmet! :)

Vad blev det nu då? Jo.. Knäck, ischoklad, polkagrisgodisar, chokladcrisp och marsmallowschoklad. Fett med fett, alltså..

Nu är ju frågan: Ska jag fortsätta mysa runt i gosebrallor resten av dagen, eller ska jag åtminstone gå ut på en promenad?

Ha en go´söndag..!

Kommentarer

  • jenfa säger:

    geee miig :D

    2011-12-18 | 19:08:42
  • Anonym säger:

    Självklart..!! Tänker inte bli tjock själv. ;)

    2011-12-18 | 21:27:28
  • Åsa säger:

    Kul att någon mådde bra efter lördagen...

    2011-12-19 | 06:32:17
  • Ambjitt säger:

    Vissa är lite ynkliga.. Kan det bero på 4-kanten med Northug och Svendsen?! ;)

    2011-12-19 | 06:57:06

Kommentera inlägget här: