Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lucia...

Kategori:

Elva nätter före jul.. En härlig dag har det varit. Lagom stressig, men det är nyttigt med positiv stress har jag hört. Det enda som inte var nyttigt var väl att jag lyckades göra nån form av sträckning i låret när jag hastade ner till gymmet. Var ju tvungen att skynda mig för att hinna tillbaks till luciafirandet med barnen på jobbet. Gamla kärringar ska antingen inte gymma, eller så ska de inte försöka skynda sig...

Själva firandet med barnen blev toppenbra. De var så söta och så duktiga så att jag bara stod och log hela tiden. Det är sådana dagar jag älskar mitt jobb..!! Nu är jag i alla fall hemma och hade egentligen tänkt att göra julgodis. Tydligen blev datorn och soffan min bästa vän i stället. Kändes att jag varit i farten sen tidigt i morse när jag äntligen fick satt mig ner. Jaja.. Det är ju som sagt elva nätter kvar... ;)

Nu ser jag förresten att favvo-Ernst är tillbaka i rutan på måndag. Jul-Ernst! Heja Jul-Ernst!! Jul-Ernst for president..!!

Nu ska jag hasa mig ut i köket på mitt enda fungerande ben och försöka fixa mig lite middag. Åt en lussekatt halv fem, men det räknas inte officiellt som middag va?

Just det ja... Har ju lovat att ha med en bild i dag också... ;)

à bientôt...


Kommentarer

  • Anonym säger:

    snyggt :D jag är impad ;)

    2011-12-13 | 19:48:00

Kommentera inlägget här: