Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mååååååååndag....!

Kategori:

Se där ja.. Nu är måndagen avklarad. Nästan i alla fall. Haft en bra dag, har inte hänt så mycket och det är väl bara bra antar jag? Har fått bokat in en utekväll med bästa tjejligan i början av januari, vilket alltid är kul att se fram emot. Fast.. om jag ser fram emot det, innebär det ju också att min långledighet är slut i samma veva? Hmm..?! Fast... Jag gillar ju faktiskt mitt jobb, så det är väl okey då?

Mitt jobb ja.. Tydligen var det mystiska män och poliser utanför jobbet i dag... Spännande värre..! Ja, jag missade det givetvis men fick det berättat för mig på rasten. Nu får man väl vänta tills tidningen kommer för att få reda på vad som hänt..! :D

Annars är det luciafirande i morgon med barnen på jobbet. Måste leta upp min tomteluva, den måste jag ju ha i morgon. Tradition!!!

Inser också att tiden fram till julafton är för kort. Har så mycket jag måste hinna med. Då snackar vi inte rulla köttbullar och sånt som vanliga kvinnor gör utan mer saker som går under benämningen "Me, Myself and !". Gymmet, frisören och påfyllnad av mina ögonfransar... Just det ja.. Har ett par julklappar till som ska inhandlas. Tack gode Gud för nätshopping...

Nähä.. Slutblajat för i dag.. Nu ska jag leta tomteluva!!

Adios..!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: