Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Mellandagsrea

Kategori:

Så där ja.. Ytterligare en ledig dag. Inledde hos arbetsterapeuten... Sicket jäkla långt namn.. :) För hon skulle kolla min hand och arm. Inga större allvarligheter, resultatet av besöket blev en skena som jag ska ha runt handleden när jag sover, samt lite övningar. Blir säkert prima. Sen åkte jag till gymmet och ställde mig på löpbandet igen. Är ju i synnerligen god löpform, yeah! Problemet i dag var bara det att mina tights är aningen för stora, så när jag började springa så gled de nästan av mig. Sådär bra... ;) Bytte snabbt aktivitet..!!

Sen blev det en sväng på stan och på Kungsmässan. Tänkte shoppat lite, men kom endast hem med ett par strumpbrallor. Blir galen på alla hysteriska människor som sliter i rea-paltorna..!!! Fick i alla fall hjälpt Josse att hitta en fin, svart klänning till nyår. Fick i mig en Cappuccino och en liten mangosmoothie, så lite har jag allt spenderat. Haha..! (Ja, handskenan kostade ju dessutom 175 kronor) ;)

Dagens middag blev gulaschsoppa, vilket passar prima i detta vädret. Morr, vad det regnar hela tiden!!!! Nu är det slappa som gäller resten av kvällen. Joggisar, soffa och TV... Man kunde ha det sämre!

Pussåpuss..!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: