Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Nyårsafton

Kategori:

Då har vi nått fram till årets sista dag. Fylld av förväntan för ganska många, antar jag? Själv ser jag fram emot en lugn dag med god mat och dryck. Första halvåret som 40 är avklarat och det har varit helt jävla skitjobbigt. Borde väl ha vant mig vid FÖÖÖÖÖÖÖÖÖRTTTTTTTTIIIIIIIII, men NEJ! Usch, vad jag avskyr att bli gammal.

Har varit på gymmet för sista gången i år.. Hehe.. Gång 171, enligt bokförd statistik. Vet inte om det är helt normalt, men jag trivs där och det måste väl vara bra? Snart ska jag ta mig ett bad och snygga till mig. Man måste ju avsluta året på topp.

Annars tänker jag inte avge något nyårslöfte. Det har jag slutat med. Känns på något vis jävligt krystat med människor som lovar saker på fyllan som de ändå inte håller. Jag får försöka lova mig själv VARJE dag 2012 att vara lite snällare mot mig själv... Ja, faktiskt.. Mig själv..!! Tänk det, ni.. Har kommit på mig själv med att inte alltid vara det.

För den uppmärksamme har jag lagt till en ny länk på min sida: Cameo design. Fy sjutton vilken käck affär! Köpte mitt favvo-armband där som gick sönder. :( Fick ett nytt skickat till mig direkt. Sånt gör mig glad.. Jättetrevliga tjejer som har butiken. Rekommenderas!!!

Hoppas ni alla får en härlig sista dag på året, vad ni än må tänkas hitta på. Var snälla mot varandra, men framförallt: Var snäll mot er själva. Om inte du är det, varför ska någon annan vara det då?

Kram <3




Kommentarer

  • jenfa säger:

    äta pizza och känna sig fet, bästa som finns. eller vad säger du ;)

    2012-01-01 | 14:39:07
  • Ambjitt säger:

    Det bästa som finns!!! :)

    2012-01-01 | 15:44:35

Kommentera inlägget här: