Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Quasimodo

Kategori:

Så vaknade man då denna onsdag med svullet öga och en haltande gång på grund av min abitiösa framfart på gymmet i går. Huxflux hade Quasimodo fått en tvilling. Yippie..!! Men varför gnälla över något sådant när solen skiner utanför fönstret? Nej, just det.. Det har ju varit ett jäkla skitväder dessutom i dag. Frös så in i helvete (får man svära i sin blogg?) när jag var ute med barnen på eftermiddagen. Hade det inte varit för mina underhållande kollegor, så hade jag grävt ett hål i sandlådan och gömt mig där. Som ni märker, så överlevde jag... :)

Annars har det varit en bra dag. Tur jag jobbade sent, annars hade jag väl hasat till gymmet och förvärrat min lilla skada. I morgon hoppas jag på ett 100%-igt tillfrisknande eftersom jag både ska till gymmet och fixa till mina fransar. Dessutom har vi jullunch med barnen på jobbet i morgon och då gäller det att vara på topp.

Väl hemma drog jag ihop grymmepotatismoset, räknade in tre webinköpta julklappar som Posten snällt levererat och nu sitter jag här och blajar. Najs!

Nähä.. Nu är jag nog klar för i dag!

Bye..!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: