Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Semester

Kategori:

Ja, det låter ju flådigt värre och det ÄR väldigt skönt att kunna ta dagen som den kommer. Nog för att jag har jäkligt svårt för att bara flumma runt, men jag får väl öva på det antar jag? Har i och för sig inte flummat speciellt mycket i dag, ännu. Först var jag på gymmet och sen har jag trixat lite här hemma. Ska donera en dator och en skrivare till jobbet, så det har jag släpat fram och ställt i hallen. Ska ta mig en tur om jobbet och lämna det i morgon tänkte jag.

Har dessutom äntligen fått tagit mig i kragen och packat in mitt favvo-armband som gick sönder och som ska i retur till Cameo. Så jäkla käck webbutik och så väldigt trevlig service..! I looooooove..!! Den ska ni kolla in.

Nu sitter jag och kombinerar bloggandet med nöjet att tolka en räkning från Telia. Jag tror jag fattar nu, men det är ju inte helt enkelt alltid. Eller så är jag bara korkad?

I morgon ska jag ju till handterapeuten klockan 09:00. Ingen sovmorgon, alltså.. Ska bli spännande att höra domen. Allmänt skröpplig kärring? Ja, troligtvis..! ;)

Nu ska jag öva på att göra nada. Ja, eller... Jag ska hitta ett käckt nyårsrecept tänkte jag. Har en tanke på Bouillabaisse... Fiiiiiiint ska deeeet vaaaaaaa´.... ;)

Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: