Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tillbaka till verkligheten

Kategori:

Nog för att Annandag jul också tillhör helgdagarna, men jag har i alla fall återgått till normal vardag igen med allt vad det innebär med gym och normal mat. Jäkligt gott, eftersom jag är en människa som trivs bäst med rutiner.

Inledde i alla fall dagen med en liten sovmorgon. Det är skönt att sova oavsett om man gillar rutiner eller inte. :-) Åkte till gymmet och tyckte att det gick väldigt, VÄÄÄLDIGT bra i dag. Tog upp min löparkarriär igen och än så länge så verkar det som om min lilla fot håller.

Väl hemma igen så blev det en liten "me, myself and I"- eftermiddag, med bastu och peeling och allt vad som krävs för att ligga på topp. ;-) Efter det var det dags att betala alla räkningar och nu är jag på dåligt humör, bara för det.. Skiträkningar!!!

Nu ska jag chilla en stund och fundera över Annandagens middag. Lax i ugn med chilisås och pressad potatis, tror jag det blir....

Ha en härlig dag och KRAAAAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: