Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Äntligen över!?

Kategori:

Då var två dagars utbildning över. Så´n jäkla ångest som jag haft över detta och så är det över. Bra gick det också. Vi fick en jättebra utvärdering av våra deltagare, så nu känner jag mig mallig som tusan. Fy fan vad gott för egot att fixa saker som man inte tror sig kunna klara av... :) Nu känner jag mig förtjänt av helg!

Just nu står lasagnen i ugnen och jag har dragit på mig gosebrallorna och sitter i soffan. Trots att jag inte rört på häcken på en hel vecka, så är jag helt slut i kroppen. Konstigt!? I morgon får jag försöka dra igång min träning igen och jag antar att det kommer gå segt som tusan, men det är bara att ge det ett par dagar så är jag tillbaks igen. Det konstigaste är nog att jag känner mig tjock och otymplig bara för att jag inte tränat. Jag lär nog inte ha lagt på mig så många ton på en vecka, så det är konstigt vad ens psyke ställer till... Eller.. MITT psyke. Fast jag är ju inte som alla andra heller.. ;)

Annars lär det inte hända så mycket den här helgen. Ska bara träna och ta det lugnt. Nästa helg ska jag ju på Valborgsfestivalen, så jag får väl vila inför det ångesladdade faktum att jag ska sitta i ett tält och få utspilld folköl i plastglas uthälld över mig. Precis my cup of thé om man säger så. ;P Fast nu ska jag inte vara tvär, det blir väl inte roligare än vad man gör sig? Eller? Hmmm...

Nu ska jag mumsa lasagne...


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: