Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Att planera en utbildning...

Kategori:

Jag tror jag dör av hjärn-utmattning i dag. Har suttit på Lärarförbundets expedition hela dagen och försökt att planera en utbildning för våra ombud. I bland tror jag att jag på fullt allvar är korkad. Till slut fattade jag ingenting.. Får sitta i helgen och plugga lite mer. Efter en heldag med enbart tankeverksamhet åkte jag till gymmet för att få ruskat liv i hjärnan igen. Hjälpte inget vidare, faktiskt.. :(

Direkt hem och började städa. Fan, gör man nåt annat än jobbar, tränar, städar och tvättar? Tråkigt liv, eller har alla det så? Blöh.. Är bitter i dag.. Bajs, bajs, bajs..

I morgon är det fredag och då ska jag i alla fall ha en bra dag har jag bestämt. Surar klart i dag, så är jag glad i morgon. :D

Nu ska jag göra iordning mina naglar och kolla på Anna Skipper. Det brukar vara en bra kombo..


Nä.. Nu ska sur-kärringen, bitterfittan och gnällhelvetet sluta blogga för i dag.

Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: