Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Att utnyttja toan's fulla potential...

Kategori:

Det blev ingen rolig natt, den som gick. Blev så grymt magsjuk, så jag tillbringade mer tid på toa än i sängen. :( Funderade ett tag på att sova på golvet på toan, men det var så kallt! I dag har jag sovit typ hela dagen, men förutom huvudvärk mår jag rätt okey. Huvudvärken tror jag beror på att jag inte druckit nå't kaffe i dag. Fick min nya telefontid till ortopeden i dag. Han ska ringa mig den 13:e juni. Jättekul, med tanke på att jag ska göra undersökningen som han ska ringa om den 10:e maj!!!! En dryg månad efteråt alltså. Snacka om följetong. I morgon åker jag till Löftadalen och håller i grund 2 tillsammans med Helen. Vi hoppas att det kommer att gå bra! :D Nu ska jag fortsätta att vila mig. Puss!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    48 timmar gäller vid magsjuka...

    2012-04-18 | 20:49:59

Kommentera inlägget här: