Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Bra dag..

Kategori:

Vissa dagar känner man direkt när man vaknar att de kommer att blir bra. I dag kändes det så. Hade styrelsemöte och det är alltid väldigt intressant. Att jag dessutom fick ett bryt sista kvarten i min sekreterarroll, gjorde nästan saken ännu bättre. Kunde bara inte sluta fnissa. Ska bli kul att läsa det protokollet sen.

Direkt efter mötet hade vi hittat på lite bus för vår kära Ingrid i styrelsen som fyller 60 år på måndag. Beställt cateringmat och sen åkte vi på en hemlig tripp ut till Hjälmeskulla för att göra blomdekorationer och planteringar. Kändes väl sådär först, men fasen vad kul det var. Tror jag sa 72 gånger att jag var så nöjd... :)

Är ledig i morgon, vilket passar rätt bra. Har haft lite mycket att göra på sistone, så nu kanske jag kan hinna att komma i fas med mitt liv. Ska i alla fall inleda med sovmorgon, det förtjänar jag.. :D

Just det ja.. Fick även besked från min mammografi-undersökning. Jag är frisk!! Fan, vad skönt att veta...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: