Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Golfvirituosen..

Kategori:

Återigen en dag i golfens tecken. Börjar kännas riktigt bra detta... Säger jag nu, men jag hinner nog ändra mig. :D Spelade med Håkan och Bettan i dag. De är för jäääävla sköna. Humor på hög nivå. Älskar dem!! Fick några riktigt sura gubbar i bollen framför oss. Herregud, sicka sura människor det finns. Att de bara inte kan gå ut på en bana och ha kul? Dumjävlar..

Tror dessutom att näsan har blivit ännu en nyans rödare. Får intala mig att det är rart. ;) Solen tog alltså, trots att det var mer kallt än varmt.

I kväll blir det grillning och A-B´s gooooooa hamburgare. Mumsigt! Att man dessutom är ledig i morgon gör ju inte saken sämre. Tänkte hinna med både ett öppet hus för en 60-åring och gymmet. Det blir nog bra..

Läge att kolla Masters-avslutningen i natt. Svensk i topp och det hör ju inte till vanligheterna. Till och med jag tycker att det är lite spännande.

Nä.. Nu ska jag mumsa chokladöverdragna skumkaniner.

Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: