Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Härliga söndag...

Kategori:

Tänkte gymmat, men istället blev det en sväng på golfbanan. Jag får nog börja tänka att det är motion ändå. 4,5 timmar ute i friska luften måste ju vara bra för kroppen på nå´t vis? Själva golfen gick okey, det trodde jag inte först eftersom drivern gick åt alla håll. En liten fot-flytt så blev allt bra igen. Konstig sport..!!

För övrigt har det varit en bra helg. Trevligt och kul i fredags, lugnt och skönt i går och som sagt: golf i dag. Det blir en bra mental förberedelse inför nästa vecka som känns lite tung. I morgon börjar jag 06:30 och jobbar till 19:00. Tisdag har vi vårt vårseminarium med facket och då är jag väl inte hemma förrän 22:00. Onsdag är en vanlig dag och torsdag åker jag till Löftadalen för den däringa kursen som jag och Helen ska hålla i. Kommer hem igen fredag eftermiddag och då lär jag vara TRÖTT!!! Så, tuff vecka.. :(

Resten av dagen i dag ska jag ägna åt rekreation. Dusch, middag och TV. Det blir prima det..


Puss på er, sötnötar!! Eller.. En sötnöt, flera sötnötter? Jaja.. Ni fattar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: