Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Hurra för fredag!!

Kategori:

Började halv sju i morse och det är ju alltid lika kul att gå upp så tidigt.. ;) Skönt i alla fall att det faktiskt ljusnar väldigt tidigt nu. Man blir lite piggare i alla fall. Arbetsdagen förflöt helt okey och efter jobbet åkte jag till bolaget och handlade på mig lite godsaker inför helgen. Ska ju ut i morgon, så jag får väl grunda lite innan för att palla tälteländet.. ;)

Efter bolaget åkte jag och handlade blommor och åkte upp till kyrkogården och gjorde lite fint där och sen drog jag till gymmet. Passade på att sola lite och tydligen hade de bytt rör. Får väl se om man har nyans fiskbulle, eller lite bättre.. :P

Nu sitter jag i soffan och dricker vin, käkar ostbågar och choklad. Funderar på att skita i att registrera de kalorierna i min nya app.. Hehe.. Gott som fan är det i alla fall...


I morgon ska jag ta en gooooo sovmorgon, åka till gymmet och sen ska jag ägna resten av dagen åt att göra mig snygg. Ska ju ut i stora staden Kungsbacka... :D

Näh. Nu ska jag hetsäta..


Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: