Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I dag har jag gjort något som jag inte gjort på väldigt länge....

Kategori:

När jag tänker efter så var det någon gång i maj 2001 som jag gjorde det sist - sökte jobb!!! Jo, det är sant!! Kommunen söker IKT-pedagoger, så den tjänsten sökte jag i dag. Verkar så jäkla kul!! För er som inte vet vad IKT betyder, så står det för Information – och KommunikationsTeknologi. Man ska alltså lära lärare och elever att hantera till exempel datorer och att LÄRA sig genom användandet av dessa. Åååååååå, vad jag vill ha den här tjänsten. Antagligen är jag väl den enda sökande så jag kommer ju få den på stört! Höhö.. Snälla..!!!

För övrigt har jag shitty day nummer två och därför tröstar jag mig själv med en bytta hallonsorbet som jag hittade i frysen. Det är ju inte choklad, men det får gå. Borde ju inte äta sånt efter att ha varit duktig på gymmet, eller så vänder jag på det och säger att jag kan äta det just därför.. HA!

Annars har jag jobbat med webben i dag. Brukar vara kul, men i dag kändes till och med det segt. Blöh.. Gjorde klart alla mina utvecklingssamtal utom ett efter jag hade slutat. Känns gott.

I morgon är det dax för facket igen. Får vi se vad som händer då, brukar alltid vara något nytt som dyker upp. Blir i alla fall gymmet i morgon igen. Hade tänkt alla dagar utom söndag den här veckan. Nu jäklar ska tanten komma i toppform! :D


Näh.. Nu ska jag vara som en normal människa och se på TV.

PUUUUUUUSSSSS!!!!

Kommentarer

  • jenfaa säger:

    det hade passat dig skit bra ju det jobbet :) jag har också sökt ett jobb, dock fick jag komma på intervjuv, spännandeeeeee, hoppas på osss

    2012-04-24 | 20:26:21
  • Ambjitt säger:

    Jaaaa...!! Heja oss!! Fast.. Vad har du sökt!??

    2012-04-24 | 21:00:45

Kommentera inlägget här: