Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I dag har jag i alla fall haft en bra dag! :)

Kategori:

Har ägnat min dag nere på Lärarförbundet. I dag har jag börjat skriva ut listor på alla våra medlemmar som ska skickas ut till ombuden. Inser att jag har att göra ett tag framöver. :)

Annars är jag rätt trött faktiskt. Fick kört ett bra pass på gymmet, men nu är energin slut. Hade egentligen tänkt att städa här hemma, för nu är det Sunkvarning, klass 3.. Blöh..! Får ta det i morgon INNAN jag sätter mig i soffan, för det verkar vara hela hemligheten med min ork. Alltså.. Så länge jag inte sätter mig ner så orkar jag.. ;D

I morgon ska jag tillbaks till mina pluttar på jobbet. Söta och roliga, men fan vad trött man blir av de små. Börjar jag bli gammal?!! Näh..

Så.. Det blir inte roligare än så här i kväll..


Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: