Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

I morgon är det vardag igen...

Kategori:

Herregud, vad dagarna går fort. 5 dagars ledighet kändes som hur mycket som helst, men huj vad snabbt de försvann. Har i och för sig haft en bra ledighet och gjort lite roligt i alla fall. I dag har jag hunnit med både en 60-årsuppvaktning och ett besök på gymmet. Bra kombination.. ;)

I morgon ska vi styra upp det sista inför vårt Vårseminarium med Lärarförbundet. Vi har bokat en norrman som heter Atle Johansen, som verkar vara hur bra som helst att lyssna på. Inför detta ska det beställas ett gäng mackor, typ 150 stycken och så ska jag försöka få tag på vaktmästaren på Hålabäck, för att få koll på ljudanläggningar och lite ditt och datt. Bra att man alltid har saker att göra, vore ju tråkigt annars. :D Ska dessutom eventuellt hinna bort till Freeport och Kungsis en sväng. Behöver ett långt, vitt linne som jag ska ha under min nya tunika. Blir väl porrigt att bara ha den på.. Hehe..

Annars händer det nog inte så mycket mer i kväll. Tror jag ska chilla i soffan bara....

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: