Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Konstig vecka

Kategori:

I dag har jag varit på expeditionen och jobbat. Bokat det sista inför vår ombudsutbildning som vi ska ha på torsdag och fredag nästa vecka och planerat klart vårt Vårseminarium som vi ska ha på tisdag. Vi var dessutom bara två stycken som jobbade i dag, så det blev liiite körigt mellan alla telefonsamtal. Det gick nog bra, tror jag..

Åkte till Kungsis och köpte mig ett vitt linne och ett läppglans. Budgetshopping, eftersom båda sakerna gick på 139 kronor. :D Efter Kungsis åkte jag till Einarssons och bokade in en service för min lilla bil. Det skulle jag ju gjort när jag var där och satte på sommardäcken, men man kan ju inte komma i håg allt.

I morgon ska vi ha planeringsdag på jobbet och dessutom ska jag snacka med ortopeden klockan 13:00. Då får jag äntligen reda på vad det är för fel på min lilla hand. Kan ju säga som såhär: golfsäsongen har inte gjort det bättre.. :( Men, men.. I morgon vet vi.. Tog ju bara.. hmmm... 4 månader. Höhö..

Just det ja. Fick ju mina restnoterade jeans från H&M i dag. Åtsittande, slitna... Jodå.. Slitna är de, men eftersom jag aldrig lär mig utan alltid köper för stora kläder, så är de inte speciellt åtsittande. Torktumlaren nästa!!

Nu ska jag se på Brottsplats USA. Heja mord!!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: