Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Lååååååång dag!

Kategori:

img_2966 (MMS)

12,5 timmar på jobbet gör då ingen glad. I varje fall gör det inte mig glad. Trött, sur och grinig sitter jag nu i soffan. Ska fixa mina naglar i en käck färg, då blir jag nog glad..  Just det ja.. Det har ju funnits några glädjeämnen i dag. Min lilla älskade bil har blivit servad och mådde bra. Jag har köpt biljett till valborgsfestivalen. Heja tält!! Haha.. Dessutom har jag köpt ett par fina stövletter...  I morgon ska jag ha lite sovmorgon, vara hos Mia klockan 9 och fixa mina fransar. Efter det blir det facket och fix och trix inför Vårseminariet på kvällen. Det innebär att mina trogna läsare inte kommer få nån ny blogg i morgon. Orkar nog inte det..  Puss på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: