Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

På kurs....

Kategori:

Har haft en riktigt givande dag nere på Löftadalen. Helt otroligt att man ror i land något som man från början tror kommer gå åt helvete. :) Nu på kvällen har vi suttit med våra kursdeltagare och käkat ostbricka, druckit vin och tjatat skit. Riktigt trevligt! Bäst att skriva att vinet är medtaget hemifrån, det är inget som Lärarförbundet bekostar. Skönt också att min befarade magsjuka "bara" var en matförgiftning. Frisk och kry, trots helvetesnatten härom natten. I morgon har vi en ny, spännande dag framför oss oss sen är det efterlängtad helg. Ska ägna både lördag och söndag åt seriös träning, för nu har jag tappat.. Fy fan!! Nu är det dags att sova i det lilla mysiga folkhögskolerummet bestående av en säng och ett skrivbord. Haha.. Puss å kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: