Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Påsk snart då ja..

Kategori:

Ställde just fram tre tuppar och en kyckling här hemma och vips så har man påskpyntat. Dessutom har jag varit på Ica Maxi och handlat lösgodis med de andra snålrövarna i Kungsbacka för 2:95 hg. ;) Hehe..

Har återigen varit på tok för effektiv. Gymmat, dammsugit, tvättat, bakat (i bakmaskin, men ändå), handlat och sköljt av bilen. Den ska ju få sommardäck på sig i morgon och det är ju pinigt att lämna in en sån sketen bil. Nu tar jag mig en liten välförtjänt paus innan jag ska ställa mig att stryka lite. Jippie! ;)

Kom just på att det blir två korta arbetsveckor nu, fast jag har jävligt mycket att hinna med, så jag vet inte om det är bra eller dåligt? Bra, säger vi.. Brukar ju alltid oroa mig för saker och ting i onödan och antar att det är likadant även denna gången. Jag hinner nog med allt jag ska..

Börjar bli jäkligt hungrig, känner jag nu. I dag blir det hemmagjort pizza med parmaskinka och mozzarella. Gooooottttttt...!!! Jag tror faktiskt att jag är hungrig jämt när jag tänker efter. ;) Jaha.. Hur kul var detta att läsa då? Skittråkigt, antar jag... :D

Puss på er, nu ska jag stryka...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: