Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Ping iN Craz-E 35"

Kategori:

Så tituleras mitt nya inköp för dagen - en ny putter. Det är ju inte så att jag hade åkt och inhandlat en ny om inte min gamla hade gått sönder, men konstigt nog behöver man en putter på golfbanan. Ja, eller på greenen i alla fall. ;) Hade dessutom en bonuscheck på några hundra som jag fick när jag köpte mitt nya klubbset i höstas. Bäst att passa på att utnyttja det man har. Valde mellan fyra olika, men den här kändes bäst. Nu blir jag giftig på banan.. Haha..

För övrigt har jag varit på gymmet och kört ett finepass. Vila i morgon, men sen blir det en intensiv träningsvecka hade jag tänkt. Nu börjar resultaten synas och då kan man ju inte sluta.

Arbetsveckan blir förhoppningsvis lugn. Inga kurser eller annat inbokade och dessutom verkar ju det luta åt långhelg till helgen. Hoppas jag kan ta ledigt på måndag... Nu sitter jag och funderar på om jag ska lämna in min deklaration, eller om jag ska strunta i det ett tag till? Varför ska man vara ute i god tid, det är ju onödigt! ;D

Jaha.. Finns det nå´t mer att berätta? Troligtvis, men kommer inte på nå´t...


Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: