Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Remiss på remiss på remiss på remiss.....

Kategori:

Haft planeringsdag på jobbet och det flöt på smärtfritt. Väntade ju dessutom på att ortopeden skulle ringa mig och det gjorde han. Men beskedet att det enda de hade sett på magnetröntgen var att senan i handen var inflammerad. Haha.. Jo, det har jag ju fattat nu... Ny remisstid till Sahlgrenska eller Varberg för att de ska mäta nervimpulserna i armen. Tydligen kanske allt beror på det som det från början inte kunde bero på, dvs Karpaltunnelsyndromet. Puuuuuuuusssssssst...!!! Fortsättning följer...

Åkte till gymmet efter jobbet och det gick prima. Fick dessutom beröm från gymmets mest vältränade kvinna att det syntes på mig att jag jobbar bra där borta. Blev riktigt glad av att höra det... Ja, nu är jag mallig och skryter, men eftersom det är MIN blogg får jag göra det. Sådeså!!

Nu ska jag.. hmmm... kolla igenom mitt paket från Yves Rocher. Läste i en blaska att de hade riktigt bra fillers, så det beställdes på stört. Fick dessutom typ 50 giveaways.. Älskar giveaways..!! Duschtvål, hårinpackningar, you name it..Nu hoppas vi bara på fantastiska resultat..

Nähä.. Men dåså..

Puuuuuuuusssssss.....!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: