Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Shortspremiär! :)

Kategori:

Hade en golftid 10:20 i dag och jag bara bestämde mig för att ta på mig shorts. Jamenar.. Hur jävla kallt kunde det bli? Det gick strålande bra och nu måste det väl ändå vara vår? Golfen gick också bra och min nya putter var alldeles strålande! Kuuuuuuuul..!! Så jäkla gott med en Valborgsmässoafton när solen skiner. När hände det sist?!
Just nu kör jag en liten halvtidsvila i soffan innan det är dags för matlagning och annat. Tänkte dra ihop en god, stark pastarätt sen. Lite kallt rosévin till det, så blir det ju alldeles strålande. Dessutom finns det en bytta B&J i frysen, som blir en fin efterrätt. Heja ledig dag!!

I morgon får jag väl försöka återgå till ett normalt liv igen, med ett normalt kaloriintag. Gymmet blir det i alla fall, så långt vet jag.

Ha en härlig Valborgsmässoafton alla söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: