Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Slappelördag...

Kategori:

Förutom att ha dragit igång gymmandet efter en veckas frånvaro, så kommer den här lördagen bli helt lugn och fridfull. Var jävligt gott att komma dit igen, men det var lite segt och dessutom är jag rädd för att det kommer kännas rejält i morgon. Brukar ju aldrig träna alla kroppsdelar samma dag, men eftersom jag inte varit där på så länge så körde jag igenom allt. Gött, men slitigt!

Dricker Coke Zero istället för vin och ska hålla mig lite nyttig den här veckan tänkte jag. Ja.. Eller.. Den är ju slut i morgon, så det innefattar även nästa vecka fram till lördag, i alla fall.

Har precis betalat räkningar och det är ju lika upprörande varenda jävla gång. Morr!! Fattar fan inte hur det kan gå så jävla mycket pengar jämt. Förbannade elräkning och förbannade vattenräkning. Bara de två gick på över 5000 spänn!! Galet..!!!

En trevlig sak är i alla fall att mina nya stövletter passade jättebra! Dessutom såg jag på prislappen som satt på dem att jag hade fått betala 100 kronor mindre än vad det stod att de kostade. Det är icke-morr på det...

I kväll blir det grillat och ugnsrostad sötpotatis, men som sagt: inget vin! Tråkigt i dag, men jag kommer vara nöjd i morgon.

Ser till min glädje att jag fått fler läsare av min blogg... Välkomna!! <3


Nu ska jag måla naglarna så jag blir på bättre humör efter räkningarna.


Puuuuuuuuussssssss.....!!!

Kommentarer

  • din bästa jenfaa säger:

    omg 5000... jag vill aldrig flytta hemifrån ;) haha

    2012-04-23 | 23:20:06
  • Ambjitt säger:

    Näh.. Gör inte det!! ;)

    2012-04-24 | 17:48:56

Kommentera inlägget här: