Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Smått trött i dag...

Kategori:

Härliga lördag.. Solsken och lite vårkänsla. Väl? Jo, det tyckte jag allt när jag var ute på min lilla promenad förut. Hämtade bilen som stod så fint parkerad borta vid Ica och väntade på mig. 6 kilometer i ett härligt väder, det är fina grejer det. ;)

I går var jag på en riktig långtur. Ända till Göteborg, hör och häpna. Haha.. Kollade på Nostra Love som hade en liten spelning på "Glenns sportsbar". Blev en väldigt trevlig kväll och konceptet att sälja ett glas vin för 35 spänn funkar ju alltid. Funkar ju dessutom ännu bättre när man faktiskt blev bjuden på hela notan! <3 I dag är mitt huvud dock inte så nöjd med vinintag. Det går väl över.

Ska ta mig en dusch nu och får väl försöka snygga till mig lite. Egentligen vill jag bara ligga i soffan med mysbrallor och äta chips eller nå´t, men får väl rycka tag i mig lite grann. Det är ju ändå lördag. Annars är inget annat inplanerat i dag. Får väl plugga lite inför utbildningen som jag ska hålla i nästa vecka. Hjälp.. :(

Puss å kram på er godingar..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: