Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Sommardäcken är på plats! Heja sommar....

Kategori:

07:30 var jag på plats på Einarssons Bil för däckbyte. Går ju rätt så smidigt när man lämnar bilen till såna som kan, om man säger så. 25 minuter från det att jag lämnade nycklarna tills dess jag fick tillbaks dem. Gött!

Jobbet har förflutit på lugnt och utan större incidenter. Har fått grävt klart i min rabatt på jobbet och nu känner jag mig nöjd. Har engagerat massor med barn och de har grävt och sopat och grejat. Heja dem!! Jobbade till 18:00 och sen var det dags att åka hem och mumsa spaghetti och köttfärssås.

I morgon är det dax för ombudsutbildning på stadshuset, men även begravning. Dannes morfar, 96 år, men ändå jobbigt. Jag gråter ju alltid i kyrkan, oavsett tillställning. Alldeles för mycket som kommer över mig. :(

Nu kollar jag på TV. Mitt nya favvoprogram, där en extremt överviktig person får hjälp i ett helt år att gå ner i vikt. Tjejen som är med i dag väger 202 kilo. Jag ska fan sluta gnälla på min vikt..!

Förhoppningsvis får jag vara ledig på torsdag. Har ju min lediga dag på schemat på fredag, men som alla vet är man ju redan ledig då. Är det få barn på jobbet, så får jag vara ledig på torsdag. Hooooopppppppaaaaaaassss...!

Nu ska jag chilla..

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: