Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Tack Gode Gud för att det är fredag i morgon!

Kategori:

I dag har jag varit helt otroligt trött hela jäkla dan. Inledde med att ställa klockan fel, så att jag gick upp för tidigt. Väl på jobbet så var jag nog inte still en halv sekund. Herrejösses, var intensiva ungarna har varit i dag!! Att de orkar!? Efter jobbet åkte jag till gymmet. Halvtimma kondition och sen körde jag ben. Men fy faaaaan vad det var segt. Helt slut i kroppen. :( Åkte hem och städade mitt übersunkiga hem, vilket tog ett tag. Nu har jag precis duschat och strax ska jag se på Anna Skipper och sen är det Criminal Minds. Börjar halv 7 i morgon, så upp tidigt i morgon igen. Suck!! Ska åka till kyrkogården efter jobbet i morgon. Det är 6 år sen som mamma gick bort, så jag ska dit och göra lite fint. Sen blir det gymmet igen och då hoppas jag orken är tillbaka. Nä, hörrni.. Puss!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: