Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Besatt av en lampa

Kategori:

Varje dag när jag kör till gymmet så åker jag förbi Elkedjan. Nu har jag spanat in en lampa som jag vill ha i köket. En röd, otroligt fin. Tror jag ska ta en närmare titt på den i morgon, men vill ha en matchande fönsterbelysning och då kanske det blir för mycket rött? Ja, detta tål att tänkas på. För övrigt har jag varit på gymmet och kört ett riktigt fint pass. Haft ett trevligt telefonsamtal och fixat lite här hemma. Eftermiddagen hade jag tänkt att ägna åt att fixa lite i tvättstugan som är en salig röra, men har fått lite hyllproblem. De hyllorna som jag tänkte använda i en garderob är för stora. Bajs! :( Orkar liksom inte börja såga. Nu vet jag inte om jag orkar börja att fixa. Soffan är ju också skön, men känner jag mig rätt så är jag uttråkad om en timma och då kommer jag säkert börja mumsa choklad om jag inte sysselsätter mig. Hmmm... Ja, vi får se vad jag gör. Puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: