Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Besöka affärer

Kategori:

I jakt på min lampa blev jag då tillslut tvungen till att besöka affären i dag. Tur var väl det, för den var inte alls snygg när jag väl fick kollat på den på en meters håll. Nixpix för den lampan, alltså. Eftersom den här dagen var avsatt för shopping blev det dessutom en tur till Freeport och sen till ICA Maxi, hej och hå så spännande! ;-)
 
Väl hemma igen så fick jag tagit itu med lite ogräs i trädgården. Fan, vad jag hatar ogräs..! Dessutom åskar det och spöregnar just nu och jag som har sprutat Round Up! Det är nog mitt fel att det regnar, eftersom det alltid regnar när jag sprutat sånt! :-D Skitsamma..
 
Nu kommer vi till det roliga. Jag har ju suttit med min bästis datorn i knät och kikat på lite ANDRA lampor nu när besöket på Elkedjan blev en sådan besvikelse. Hittade väldens bästa lampsida - Danskens lampkultur. 20% rabatt i webshoppen på redan låga lamppriser!! HEJA!! Köpte tre stycken. En taklampa och en fönsterbelysning till köket och en lampa till sovrumsfönstret. Lite drygt 1400 kronor..!! ÄÄääääääääälllllllskar nätshopping!!
 
I dag ska jag dessutom försöka få till en mumsig blomkå/broccoligratäng och några glas vin till det. Ska fan njuta varenda sekund som är kvar av semestern. 20:00 är det Ernst på TV och då ska jag vara bänkad i soffan. Fast jag sitter ju där nu också, men inte av anledningen att titta på TV. Fast jag såg just att vi fick silver i skytte. Heja, heja..
 
Nähäpp.. Inget mer att berätta. Puss på er!
 
 

Kommentarer

  • Ansku säger:

    Min mamma gör en svingod blomkål-bacongratäng. Behövs bara blomkål, potatis, bacon & crème fraîche + lite salt & kryddor.

    Svar: Låter gott! Allt med bacon i är gott! :)
    Ann-Britt

    2012-08-03 | 13:29:49

Kommentera inlägget här: