Ambjitt - Unica és!

Här delar jag med mig av mitt liv till den som är intresserad.

Cyklister

Kategori:

 Vansinnigt irriterad på cyklister. Inte vanliga sådana, utan mer såna som tror de äger vägar och allt annat. Som typ de satans idioterna till tävlingscyklister som kör i bredd på Lunnavägen. Har de egna regler, eller?! Eller de jävla cyklisterna som bara cyklar kors och tvärs trots att det finns cykelbanor. Varför är jag då så sur på dem i dag? Jo.. Därför att jag höll på att klippa en på väg till jobbet i morse. Han svängde bara rakt över vägen, precis framför mig när jag kom åkandes. Han hade väl bråttom kan jag tro, men en halvmeter till så hade han då fan inte haft bråttom någonstans mer! Idiot!!
 
Jobbet känns också tungt nu. Är alltid mycket på hösten och nu är det mycket med facket också. Får väl ta en dag i taget, så ska det väl lösa sig. Först och främst ser jag fram emot fredag i morgon. Jag slutar tidigt och så blir det en sväng till gymmet. Sen ska jag hem och skura det här hemmet. Så jäkla sunkigt!!
 
Jag hade egentligen mer att gnälla över, men ni har väl fått nog?
 
Puss på er, mina tappra och trogna läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: